פרוש לקול חי: "החגיגה נגמרה, שינסו בבחירות הבאות"

    אבי יעקב | צילום: בועז בן ארי 2 Comment on פרוש לקול חי: "החגיגה נגמרה, שינסו בבחירות הבאות"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה בעיר אלעד: הגוש החוסם של צוריאל קריספל וסיעת התימנים התפורר היום כאשר חבר המועצה אבי דיין מש"ס הצביע יחד עם יהדות התורה והעביר את תקציב התב"רים בעיר.

    ראש העיר אלעד ישראל פרוש אומר לבצלאל קאהן במהדורה המרכזית בקול חי כי הוא אינו מופתע. "יש דברים ששמונה שנים כבר תקועים, התחלתי להזיז את המערכת כבר חודשיים וחצי. אתמול בלילה דברו איתי ואמרו לי שרוצים להעביר פה אחד את התב"רים ורוצים לפתוח דף חדש.

    "כמעט כל חברי המועצה של ש"ס אמרו לי 'די הוא מוביל אותנו למקומות לא טובים'. אני בתמימותי חיכית וישבתי רק אתו (קריספל א.י.). מה זה נקרא ערק? מה הוא קיבל משהו? הוא קיבל סגן ראש עיר בשכר?".

    "אלעד בבחירות האחרונות הוכיחה שהיא לא רוצה שהארצי יתערב לה. אלעד בחרה ראש. קיבלתי 600 קולות יותר מהמתחרה. אני אומר "רבותי, בואו נתחיל להתייחס לכולם כמו בני אדם", באים ומפציצים בתקשורת ש-15 מליון הולכים לדתי לאומי כאשר התבר"ים כולם זה רק 8.5 מליון. לכל מקום שרק יכולים שולחים מכתבים, אני מגיב בעדינות כי אני רוצה לנהל את העיר".

    "אני מבטיח לך שכמעט כל חבר מועצה שהייתי פונה אליו היה מצביע בעד כי זה טובת הציבור, אני מודה לאיש יקר ואמיץ – אבי דיין, שיכל לקחת לעצמו תופינים ולא לקח כי יש לו אחריות. הציבור הספרדי יודע. אני מציע לכל מי שאומר לכולם לעשות חשבון נפש שיעשה חשבון נפש ויבוא לסגור קואליציה מקיר לקיר".

    ואילו צוריאל קריספל כתב לאחר ההצבעה כי השבוע היה "מעשה נבלה בעיר, מעשה שלא ייעשה לקנות חבר מסיעה שונה ולגרום לו לבגוד בבוחריו ובסיעתו ע"י סיעה אחרת, וזאת לאחר שהושג סיכום כביכול על מתווה מוסכם מראש שהופר בפתיחתה של ישיבת המועצה".

    האזינו לראיון של ישראל פרוש לבצלאל קאהן במהדורה המרכזית



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין על פרוש
      שקריספל ודרעי ישתו את המים של עזה